Када оду

Попут бисера са покидане огрлице , који неприметно клизну низ кожу , без буке и галаме , одскакућу мало по поду , пре него заувек нестану – нестану и људи из наших живота . Можда некада , можда никада и не приметиш да их нема , а тако су ти лепо стајали . Без бриге постоји замена , но циркони ипак само личе . Да би се добио бисер мора се шкољка повредити кажу , и око обичног зрнцета песка израсте предиван бисер , можда је у том повређивању сва његова лепота . Можда је тако и са Људима…

15 мишљења на “Када оду

      1. Тачно тако. Сви одлазимо и односимо са собом делове нечијих истина. А на неки начин и заувек остајемо. Бисерно!

        Свиђа се 2 people

    1. Meni fotografija i služi kao dopuna onome kako vidim ovaj svet.I pre svega da se meni svide.Zimus smo radili web prezentaciju jednom gospodinu,zatrebalo mu je par fotografija,i moj prijatelj mu pokaže moje.Čovek je hteo da plati,ali rekli su mu da od toga nema ništa.Onda su krijući od mene napravili jednu malu izložbu u privatnoj galeriji a da nisam ni znao.Moj šok,moje iznenađenje…i iskreno nije mi prijalo.kada radiš nešto bez namere da to postane „nešto“ onda lakše ljudi primete barem tako mislim,pravi ljudi primete.Tebi hvala na svim posetama i svim komentarima,pozdrav pobratime.

      Свиђа се 1 person

      1. A dobro. Nisu ništa loše mislili 🙂 Lično mišljenje je da imaš sjajne fotografije, ali si ti kao i ja. Ne voliš se pretjerano reklamirati 🙂 Mislim da je dosta nas u ovom svijetu takvih 🙂

        Свиђа се 1 person

Оставите коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.